Гарантія та сервіс

Якщо з придбаним товаром щось не так, будь ласка, не хвилюйтесь.

Зателефонуйте до сервісного центру за телефоном: +38 (050) 137 40 02.

Гарантійне обслуговування товару здійснюється згідно з інструкціями, які ви отримаєте при оформленні заявки.

При виявленні дефекту ви можете здати товар на ремонт до сервісного центру самостійно, передати у точку видачі (якщо товар отримувався в точці видачі) чи надіслати поштовим оператором. 

Звертаємо Вашу увагу, що перед транспортуванням виробу в будь-який сервісний центр необхідно зв'язатися з фахівцями центру, уточнити графік роботи, точну адресу, умови та вимоги для здачі виробу в ремонт.

Під час експлуатації товару споживач зобов'язаний:

  • Використовувати товар за цільовим призначенням і дотримуватися правил, встановлених в експлуатаційній документації.

Умови гарантійного обслуговування:

  • Товар не має механічних пошкоджень і підлягає гарантійному ремонту: в такому випадку сервісний центр приймає товар на гарантійний ремонт.
  • Товар не має механічних пошкоджень і не підлягає ремонту. У цьому випадку покупець надає товар разом з висновком сервісного центру та іншими документами в магазин. Після цього покупець змінює товар на інший або магазин повертає гроші.
  • Товар має ознаки порушення умов експлуатації. У такому випадку дія гарантії припиняється.


Aвторизований сервісний центр Oscal в Україні - CЦ LINK-service

            
Адреси сервісних центрів:
СЦ "LINK-service" м. Харків
пр-т Науки 48

Час роботи: з 10:00 до 19:00
Вихідний: субота, неділя

Телефон: +38 (096)7417373


СЦ "LINK-service" м. Київ
вул. Межигірська 82а

Час роботи: з 09:00 до 18:00
Субота з 10:00 до 17:00
Вихідний: неділя

Телефон: +38 (098)2027939